GWARANCJA JAKOŚCI

Pracownia DUQTOR to firma rodzinna, która na rynku usług serwisowych istnieje od 2014 roku. Jednak nasze know-how to współpraca pokoleniowa i ponad 15 lat doświadczenia w pracach z głowicami ultrasonograficznymi różnych producentów. Dokładamy wszelkich starań, aby urządzenia powierzone nam do obsługi poddane zostały starannej i precyzyjnej obróbce mechanicznej i technologicznej. Współpracujemy z pionierem rynku polskiego w zakresie technologii próżniowych, dzięki czemu sprawdzona od lat, własna metoda regeneracji głowic USG jest bezpieczna i przynosi pozytywne rezultaty niemalże w 100%.

Podejmujemy się napraw z zakresu:

– mechanicznych uszkodzeń soczewki akustycznej głowicy USG

– mechanicznych uszkodzeń obudowy głowic USG

– mechanicznych uszkodzeń izolacji przewodów do USG

– mechanicznych uszkodzeń dławika głowicy USG.

duqtor-gwarancja

Efektem naszej pracy jest wytworzenie nowej soczewki akustycznej lub nowego dławika w warunkach próżni lub wykonanie hermetyzacji (uszczelnienia) obudowy lub zabezpieczenie izolacji przewodów. Wykonujemy również usługę zmiękczania przewodów, mającą na celu uelastycznienie twardego kabla zwłaszcza przy głowicy USG, dzięki czemu zmniejszamy ryzyko pęknięcia izolacji.

Jeżeli zaistnieje sytuacja, w której wykonane czynności nie spełnią Państwa oczekiwań, oferujemy 12 miesięczny okres gwarancji na świadczone usługi. Gwarancją objęte są te partie urządzenia, które poddane zostały obróbce w naszej pracowni, na polecenie i w porozumieniu z Klientem.

Należy jednak mieć na uwadze to, że istnieją uszkodzenia, w których gwarancja nie będzie miała zastosowania:

– uszkodzenia nie powiązane z wykonywaną przez nas usługą,

– uszkodzenia wynikające z użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem,

– uszkodzenia wynikające z ekspozycji sprzętu na działanie wysokich temperatur lub promieni UV

– uszkodzenia wynikające ze stosowania niewłaściwych środków dezynfekujących, osłon lub ich braku.

Prosimy również nie ingerować we własnym zakresie w elementy urządzenia. Jeżeli po wykonaniu naszej usługi nastąpi taka ingerencja ze strony Klienta lub innej firmy serwisowej, gwarancję udzieloną przez naszą pracownię uznaje się za nieważną.